Norizs

Norizs

Monday, November 1, 2010

Norizs buat class asas facial& party 31 oktober 2010




salam satu malaysia kepada semua peminat, rakan,dan para pembaca blog ini, di sini Norizs kongsikan aktivi yang norizs buat di Beauty House norizs dalam minggu ini, sepanjang perjalanan kelas memang memberikan kenangan yang indah ....buat norizs juga para peserta.. di masa kelapangan norizs cuba memberi tumpuan sedikit kepada perniagaan norizs. walaupun masih baru tapi Alhamdullilah mendapat sambutan ramai di kalangan rakan-rakan dan pengunjung yang merupakan pelangan utama beauty house norizs, yang menawarkan perkhidmatan penjagaan wajah,badan, andaman pengantin, juru runding make-up,dll, selain itu kami mengadahkan kelas-kelas khas utk wanita menjaga kecantikkan.
sepanjang perjalanan hidup ini emmang tiada yang mudah, dan bukanlah sukar kalau kita benar-benar inginkannya "tepuk dada tanyalah selera".
Norizs bersyukur di atas kedudukan perniagaan dan kerjaya norizs sebagai anak seni yang mana semuanya atas sokongan ibu norizs, dan rakan-rakan yang mengenali norizs " memang norizs degil keras kepala..tapi semua itu untuk sebuah matlamat, takkan peluang itu berguling ke arah kita kalau kita tidak mencarinya.."
salam sayang dari Norizs..untuk tatapan blog "Norizs fc" kali ini:)
sokongan anda semua maat saya hargai:)

KelaS Asas Facial & Make-up & Personaliti Imej.


Bertempat di: Norizs Beauty House.

Tarikh : 31/oktober/2010.

(Bermula : 9.00 pagi – 5.00 ptg)


No comments: